.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. január 11., kedd

Semmi



Ismét tulajdonképpen eseménytelen napunk volt, bár reggel átjött Niki, én pedig leléptem, mentem postára, turiba, Sainsbury's-be, ide-oda, aztán 2 órán belül itthon is voltam.
Vettem Micinek egy Minnie egeres piros pöttyös pizsit, vadító benne.
Valamint a meglévő 100db építőkocka mellé vettem még 150-et, így már egész csini palotákat tudunk alkotni.
Közben Nikiék itthon bohóckodtak, játszottak, ültek a melegben, én meg a havasesőben tekertem a széllel szemben....nem is olyan jó elszabadulni itthonról.

2 megjegyzés:

  1. na hát ne haragudj de ez a kép csoda lett :) Lizzy a modell..:) mentem lefele

    VálaszTörlés
  2. Csúcsszuper a pizsi, imádnivaló benne a csajszi. Látom a zoknit is, és a hajpánt se kerülte el a figyelmemet. Biztos a bugyika is hasonló.
    Mincsi nem láthatja meg, mert oda lenne érte teljesen.
    A Nikis kép gyönyörű! Kár, hogy nem Te vagy rajta, nagyon szép blognyitó lehetne!

    VálaszTörlés