.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. január 7., péntek

Változások

Oroszlán vagyok, megöl a monotonság..A lakásomban minden változik bizonyos időközönként.

Ha csak annyiról is van szó, hogy a cukortartót vagy a teás részleget áttelepítem egy másik szegletbe, az is segít a lelki békémnek.Sok dologban viszont akármennyire is próbálom tudatosan valahogy képtelen vagyok változni, változtatni.

1. Hajam

ÚtlevélképIMG_064830Img-20060123-1448070530nyuszifülesIMG_0754Vivivel09

(Egy pillanatnyi elmezavart félretéve) mindig hosszú volt, többnyire frufru nélküli.

Néha nekiesem és vágok frufrut, de már másnap szidom az eszemet, hisz basszus, tudom, emlékszem, hogy múltkor mikor vágtam  hogy utáltam, nem áll sehogy, kunkorodik, macera, ronda, nem áll jól.

Mégis mindig próbálkozom kb évente..

Ha eljutok egy fodrászhoz (és el is vállal) mindig óriási tervekkel indulok neki.”Jó sokat vágunk, festés, melír, fazon stb, most TÉNYLEG valami mást szeretnék” …aztán 4 óra ücsörgés után max 4 cm-re rövidebb hajjal minimális változtatást eszközölve a hajamon jövök ki.

 

2. Zene

Nem változik az ízlésem. Kicsit se. Tini koromban szerettem a Savage GArdent, Beatles-t éstatöbbit….ma ugyanezeket hallgatom a legszívesebben a munkába menet..

 

3. Általános jókedv-csináló dolgok

A nappali színvilága narancsos..Buddha vászon a falon, füstölő (Lizzy miatt ritkán gyújtva meg, mégsem teszem el), Buddha szobor, fa napocska dísz a falon….akár beszélhetnék itt a 11 évvel ezelőtti szobámról, gyakorlatilag a díszpárnák, kis narancs-, és zöld kockás szőnyegek is ugyanazok. Ezeket a világért nem dobnám ki, tenném el, néha átrendezem őket, de ennyi.

 

4. Olvasmányok, naplók

P1240283P1240285P1240287P1240289P1240292P1240294P1240295

Leslie L. Lawrence könyeiért rajongok, Gerrald Durrell irományaiért úgyszintén. Pont,mint régen. Naplót, blogot verseket írok. Pont,mint régen.

A konklúzió tehát; nem is szeretem én annyira a változásokat…90 évesen is éppen ilyen leszek,mint most..csak több lesz a ráncom valószínűleg.

4 megjegyzés:

  1. A naplóbejegyzéseket (még) nem olvastam, de a többi képet jó volt nézegetni.
    A pompomos sál-szerű nyakbaizé pont passzol az új fülvédődhöz, próbáltad már együtt? :)
    A nyuszifülről pedig valamiért Bridget Jones jutott eszembe - bocsi. :)
    Egyébként meg ami jól bevált, azon nem is kell változtatni.
    Hajad maradjon csak hosszú, ez áll jól. Fru-fru nem kell.
    És most gyorsan elküldöm, mert előbb írtam egy ennél jobban összeszedettebbet és hosszabbat, de elszállt, pedig milyen kár érte. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is oroszlán vagyok és igen jól tűröm a monotonságot.Senki nem tudja,csak én,hogy a "pillanatnyi elmezavar"ideje alatt milyen jó volt a hajad.Tessék csak feltenni a"Nyaljuk a fagylaltot",vagy a ""hasalok a stégen"c.balatoni fotót!
    Ha a zenei ízlésed nem változik,nézd meg a Santana honlapjának a nyitóklipjét.
    http://www.santana.com/ Láthatod,hogy még a zene sem marad mindig ugyanolyan.Módosul.változik,fejlődik.Alig néhány éve élsz odakint,de máris kezdesz begyepesedett konzervatív lenni,mint az angolok.Nincs is ezzel semmi baj,amíg nem kezded el törni a magyar nyelvet.Na puszi,én akkor is szeretlek.

    VálaszTörlés
  3. Apu! A nőstény és a hím oroszlán merőben más állatfaj ....én itt most a nőstény oroszlánról beszéltem, Te nem vagy ilyen.
    Azokat a rövid hjas képeket NEM fogom feltenni, de megnézni sem nagyon:)Nem voltam komplett.
    Nézem a Santana.com-ot.
    Törni nem fogom soha a magyart, itt van Mici, és a barátok, akikkel gyakorolhatom, és tervezem, hogy haza is látogatok azért néha..
    Én is szeretlek:)

    VálaszTörlés
  4. Azon a naplórajzon jókat nevetgéltem, egészen addig, míg eszembe nem jutott, hogy tegnap mikor hazaértem a lányok azonnal megkérdezték, hogy mit hoztam, én meg azt válaszoltam, hogy MAGAMAT!...scary))))

    VálaszTörlés